مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 22:002023-09-02اجتماعي

کاهش 71 درصدی جانباختگان در سفرهای اربعین نسبت به سال گذشته


رییس پلیس راهور فراجا از کاهش 71درصدی جانباختگان سوانح ترافیکی در سفرهای اربعین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سید کمال هادیانفر که در مرز مهران حضور دارد با اشاره به وضعیت ترافیکی مرزهای اربعینی گفت: تردد در تمامی مرزهای اربعینی به صورت روان در حال انجام است و هیچ گونه مشکل ترافیکی خاصی در مرزهای اربعینی نداریم.

وی با بیان اینکه پرتراکم ترین مرز ما از نظر تردد زائران، مرز مهران است، گفت: در سال گذشته 60 درصد خروج از کشور در ایام اربعین حسینی از طریق این مرز انجام شد، البته امسال علیرغم افزایش زائران، این سهم کاهش پیدا کرد و زائرین عزیز از سایر مرزها نیز استقبال خوبی داشتند.

سردار هادیانفر با اشاره به ظرفیت پارکینگ ها در پایانه های مرزی نیز گفت: وضعیت پارکینگ ها امسال بسیار مناسب است و مشکل خاصی در مرزهای اربعینی به ویژه مرز مهران در رابطه با امکان پارک خودرو وجود ندارد.

رییس پلیس راهور فراجا در ادامه به آمار تصادفات سفرهای اربعینی اشاره کرد و گفت: از اول ماه صفر که سفرهای اربعینی از تمام نقاط کشور به سمت مرزهای شش گانه با کشور عراق در حال انجام است تاکنون چهار نفر بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده اند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در طرح اربعین کاهش 71 درصدی را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 71 درصدی جانباختگان در سفرهای اربعین نسبت به سال گذشته

کاهش 71 درصدی جانباختگان در سفرهای اربعین نسبت به سال گذشته