مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 09:152023-08-26حوادث

از شما شکایتی در مراجع قضایی ثبت شده است!


جانشین فرمانده انتظامی البرز از 25 فقره فیشینگ و خالی کردن حساب شهروندان با شیوه ارسال پیامک جعلی ابلاغیه قضایی خبر داد.

- ایسنا/البرز جانشین فرمانده انتظامی البرز از 25 فقره فیشینگ و خالی کردن حساب شهروندان با شیوه ارسال پیامک جعلی ابلاغیه قضایی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمد نادربیگی روز شنبه چهارم شهریور گفت: در پی ارجاع یک فقره کلاهبرداری اینترنتی به مبلغ 600 میلیون ریال به پلیس فتا ساوجبلاغ، رسیدگی به این پرونده با فوریت در دستورکار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه ماموران حکایت از این داشت که مال باخته پس از دریافت پیامکی با عنوان اینکه از شما شکایتی در مراجع قضایی ثبت شده است، برای مشاهده وارد لینک زیر شوید به درگاه جعلی کلاهبرداران وارد و اطلاعات بانکی خود را وارد کرده و بلافاصله مبلغ600 میلیون ریال از حسابش برداشت شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در ادامه ماموران با انجام تحقیقات تخصصی و اقدامات ویژه پلیسی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم پرونده شده و با دریافت نیابت قضایی او را در یکی از شهرستان های استان دستگیر و به پلیس فتای ساوجبلاغ منتقل کردند.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان سه عدد گوشی و یک عدد کامپیوتر همراه که متهم از طریق آنها اقدام به کلاهبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شما شکایتی در مراجع قضایی ثبت شده است!

از شما شکایتی در مراجع قضایی ثبت شده است!