مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 20:252023-09-20اقتصادي

توسعه زیرساخت های گردشگری البرز در حوزه صنعت


مدیر کل میرات فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز با اشاره به وجود ظرفیت های بی نظیر در زمینه گردشگری صنعتی در البرز، ایجاد زیرساخت ها و افزایش تعاملات برای رونق این حوزه را ضروری عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، رحیم خاکی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، وجود شهرک های صنعتی و تولیدی در البرز که بسیاری از برندهای مطرح کشوری هستند را برای توسعه گردشگری صنعتی مهم عنوان کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز حضور بیش از 3500 واحد صنعتی و تولیدی را فرصتی ارزشمند برای رونق گردشگری صنعتی دانست و افزود: برای این موضوع باید ابتدا زیرساخت ها برای گردشگر پذیری در واحد صنعتی و تولیدی و همچنین حفظ ایمنی گردشگران فراهم و استانداردهایی تعریف شود.

  خاکی با اشاره به اینکه کشورهای پیشرفته گام های مثبتی در زمینه گردشگری صنعتی برداشته و بخشی از اقتصاد گردشگری مربوط به این حوزه است، ادامه داد: در کشور ما نیاز به فعالیت های زیرساختی برای این حوزه احساس می شود و در برخی صنایع مانند نفت، پتروشیمی، معادن و صنایع مختلف خوراکی و تولیدی که دارای پیشینه هستند با ایجاد موزه درون واحدی می توانند جذابیت های نوینی برای گردشگران ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت های گردشگری البرز در حوزه صنعت

توسعه زیرساخت های گردشگری البرز در حوزه صنعت