مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 17:252023-09-18بين الملل

وقوع 500 تیراندازی کور در آمریکا در سال جاری میلادی


آرشیو خشونت های مرتبط با سلاح نشان می دهد که تعداد تیراندازی های کور از اول امسال تاکنون (بازه زمانی 9 ماهه) در آمریکا از 500 مورد فراتر رفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، طبق آمار آرشیو خشونت های مرتبط با اسلحه، از آغاز سال جاری میلادی تاکنون شمار تیراندازی های کور در ایالات متحده از 500 مورد در اوایل هفته جاری فراتر رفت که نشانمی دهد به طور میانگین روزانه دو تیراندازی کور در ایالات متحده صورت گرفته است.

شبکه راشاتودی گزارش کرد، روز گذشته (یکشنبه)، اداره پلیس دنور در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) یک هشدار قرار داد و تأیید کرد که در یک حادثه تیراندازی پنج نفر زخمی شدند و شمار تیراندازی ها در سال جاری میلادی در آمریکا را به 500 مورد رساند.

درست ساعاتی پس از آن، پلیس ال پاسو گزارش کرد که در حال تحقیق درباره تیراندازی اوال صبح در شرق ال پاسو هستند که در آ یک مرد 19 ساله جان باخته است و پنج نفر دیگر نیز زخمی شدند و مجموع تیراندازی های کور در آمریکا در سال جاری میلادی به 501 مورد رسیده است.

طبق گزارش وب سایت آرشیو خشونت های مرتبط با سلاح، تیراندازی کور بعنوان رخدادی تعریف می شود که در آن چهار یا تعداد بیشتری از افراد مورد اصابت گلوله قرار گیرند و در آن زخمی شوند یا جان خود را از دست بدهند که البته عامل مسلح در بین زخمی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 500 تیراندازی کور در آمریکا در سال جاری میلادی

وقوع 500 تیراندازی کور در آمریکا در سال جاری میلادی