مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-17اقتصادي

تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری بوشهر


رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر گفت: با اضافه شدن چهار دستگاه اتوبوس جدید، شمار اتوبوس های فعال ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری بوشهر به 25 دستگاه افزایش یافت.

- ایسنا/بوشهر رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر گفت: با اضافه شدن چهار دستگاه اتوبوس جدید، شمار اتوبوس های فعال ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری بوشهر به 25 دستگاه افزایش یافت.

رضا فرشیان در تشریح این خبر اظهار کرد: شهرداری بندر بوشهر در اوایل تابستان 14 اتوبوس فعال داشت که در 20 روز اخیر هفت دستگاه اتوبوس پس از انجام تعمیرات نوسازی و بهسازی به ناوگان اضافه و شمار اتوبوس های فعال در سطح شهر به 21 دستگاه رسید.

وی ادامه داد: به تازگی نیز با پیگیری های انجام شده چهار دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری بوشهر اضافه شد و تعداد اتوبوس های شهری به 25 دستگاه افزایش پیدا کرد.

فرشیان با اشاره به اینکه از مجموع 20 اتوبوس خریداری شده تاکنون 10 دستگاه تحویل شهرداری بوشهر شده است، افزود: فرایند تحویل 10 دستگاه اتوبوس دیگر نیز در حال انجام است که با تحقق این مهم، کمبود اتوبوس های شهری در بوشهر برطرف می شود.

وی خاطرنشان کرد: امید است با اتمام طرح ساماندهی، شاهد ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی بوشهر برای مهرماه و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری بوشهر

تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری بوشهر