مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 18:202023-09-02اقتصادي

1000 میلیارد ریال برای ناحیه تخصصی بادام چهارمحال و بختیاری سرمایه گذاری شد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: تا کنون نزدیک به یک هزار میلیارد ریال اعتبار از سوی شرکت شهرک های صنعتی استان به منظور ایجاد زیرساخت های لازم در ناحیه صنعتی تخصصی بادام در شهرستان سامان سرمایه گذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری، حمید غفاری گفت: تا کنون نزدیک به یک هزار میلیارد ریال اعتبار از سوی شرکت شهرک های صنعتی استان به منظور ایجاد زیرساخت های لازم در ناحیه صنعتی تخصصی بادام در شهرستان سامان سرمایه گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری افزود: این اعتبار برای تعیینِ حدودِ ناحیه صنعتی، ایجاد زیرساخت های شبکه توزیع آب، شبکه های داخلی برق و گاز و هم چنین زیرسازی خیابان ها و جداول گذاری معابر در فاز عملیاتی ناحیه صنعتی تخصصی بادام صرف شد که در آینده ای نزدیک وارد مدار واگذاری به متقاضیان سرمایه گذاری می شود.

وی با اشاره به روند احداث ناحیه صنعتی تخصصی بادام، اظهار داشت: افزایش بهره وری در راستای فرآوری محصولات باغی، جلوگیری از خام فروشی و رشد تولید صادرات محور، اصول اولیه طرح احداث این ناحیه صنعتی تخصصی بوده است که در حال حاضر 20 هکتار از آن در فاز عملیاتی قرار دارد و پس از آماده سازی در قالب 70 قطع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 میلیارد ریال برای ناحیه تخصصی بادام چهارمحال و بختیاری سرمایه گذاری شد

1000 میلیارد ریال برای ناحیه تخصصی بادام چهارمحال و بختیاری سرمایه گذاری شد