مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-17اجتماعي

189 دانش آموز کردستانی متقاضی جهش تحصیلی شدند


رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان از ارزیابی هوش 189 دانش آموز مقطع ابتدایی متقاضی جهش تحصیلی در سال تحصیلی 1403-1402 خبر داد.

- ایسنا/کردستان رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان از ارزیابی هوش 189 دانش آموز مقطع ابتدایی متقاضی جهش تحصیلی در سال تحصیلی 1403-1402 خبر داد.

طالب محمدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: 189 دانش آموز متقاضی جهش، در آزمون تست هوش شرکت کردند که 59 نفر صلاحیت شرکت در آزمون ارتقای پایه را کسب و 130 دانش آموز نیز حد نصاب لازم را کسب نکردند.

محمدی با اشاره به اینکه ارزیابی دانش آموزان متقاضی جهش توسط افراد مجرب و متخصص انجام شد، افزود: سه پایگاه تخصصی در شهرستان های سنندج، قروه و سقز برای اجرای برنامه جهش در استان اختصاص یافت.

وی اظهار کرد: دانش آموزانی که موفق به گذراندن ارزیابی هوش شدند در آزمون تحصیلی پایه مورد نظر شرکت می کنند و اگر در همه دروس نمره قبولی را کسب نمایند یک پایه تحصیلی را گذرانده و به پایه بالاتر می روند.

وی عنوان کرد: ارزیابی دانش آموزان متقاضی جهش از پایه های اول به سوم، دوم به چهارم، سوم به پنجم و چهارم به ششم انجام شد.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان افزود: در این برنامه به دانش آموزان اجازه داده می شود با رعایت اصل مساوات در آموزش و با توجه به استعداد خود برنامه های درسی و آموزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

189 دانش آموز کردستانی متقاضی جهش تحصیلی شدند

189 دانش آموز کردستانی متقاضی جهش تحصیلی شدند