مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 11:552023-08-24اقتصادي

حراست از 45 هکتار زمین های زراعی و باغی در روستای بازمرگان مشهد


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از اجرای تبصره 2ماده 10در پهنه 45 هکتاری در روستای بازمرگان شهرستان مشهد خبر داد.

- محمد میری دیسفانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد، از اجرای تبصره 2ماده 10در پهنه 45 هکتاری  در روستای بازمرگان شهرستان مشهد خبر داد و اظهار کرد: اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون صیانت از اراضی زراعی و باغی، وظیفه قانونی و رسالت اصلی مجموعه بخش کشاورزی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد افزود : در این راستا در پهنه 45 هکتاری در روستای بازمرگان شهرستان مشهد، 60 مورد دیوار کشی ، 50 مورد پی کنی و 3 مورد تخریب بنای در حال ساخت با همکاری مسئولین امور اراضی جهاد کشاورزی مشهد، کمیته صیانت از حقوق بیت المال و نیروی انتظامی انجام گرفت.

   وی خاطر نشان کرد : مدیریت جهادکشاورزی با همکاری سایر دستگاههای متولی به طور جدی و مستمر رصد و پایش اراضی را انجام می دهند تا با استفاده از امکانات و ظرفیتهای موجود، تلاش مضاعفی در ارتباط با حفظ و حراست از زمین های کشاورزی شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد با تاکید بر اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ اراضی کشاورزی، افزود: مقابله با تغییرکاربری غیرمجاز اراضی زراعی در زمینهای شخصی کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی کار سخت و بسیار دشواری است و مشارکت مردمی و ارائه گزارشات تخلفاتی در ارتباط ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حراست از 45 هکتار زمین های زراعی و باغی در روستای بازمرگان مشهد

حراست از 45 هکتار زمین های زراعی و باغی در روستای بازمرگان مشهد