مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 15:102023-08-25سياسي

مدیران ضعیف و ناکارآمد در کهگیلویه و بویراحمد را عزل کنید


حقیقتاً مدیران را بعد از دو سال مورد ارزیابی قرار داد و افراد و مدیران جوان و متعهد و متخصص و دارای روحیه جهادی و امیدوار را جایگزین افراد و مدیران ضعیف و ناکارآمد و بی تخصص و ناامید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی: نماز جمعه این هفته شهرستان بهمیی به امامت حجت الاسلام اسماعیل صلواتی اقامه شد.

امام جمعه شهرستان بهمیی شروع خطبه های نماز جمعه این هفته نماز گزاران را به رعایت تقوای الهی سفارش و دعوت کرد و افزود: کسی که که تقوای درون دارد( ایمان درونی دارد) یک بازدارندگی در رفتار آن بوجود می آید که برخلاف اوامر الهی اقدامی نمیکند اثر ایمان و تقوا در رفتار کردار و گفتار انسان نمایان میشود در خطبه گذشته عرض شد به دلایل عقب نشینی امت پیامبر (ص) از یاری امام حسین(ع) چرا پشت جبهه حق خالی شد؟ به دلیل دنیا طلبی مخصوصا دنیا طلبی از راه حرام ، بی طرفی نسبت به جریان حق و باطل از دیگر عواملی که باعث عقب نشینی امت از یاری امام حسین (ع) شد:  رها کردن تکلیف توسط عوام و خواص جامعه بود.

  صلواتی گفت: تکلیف از طرف خداوند متعال برای بندگان یا برای رسیدن به مصالح یا برای جلوگیری از مفاسد است اگر افرادی به تکالیف خویش در ابعاد مختلف عمل کنند جامعه رو به پاکی و تکامل معنوی خواهد رفت اما بی اعتنایی به تکلیف ترک وظیفه پیامدهای ناگواری برای جامعه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران ضعیف و ناکارآمد در کهگیلویه و بویراحمد را عزل کنید

مدیران ضعیف و ناکارآمد در کهگیلویه و بویراحمد را عزل کنید