مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 17:102023-08-24اجتماعي

سربازان غایب نمی توانند به پیاده روی اربعین عراق بروند


در روزهای گذشته برخی از سربازان غایب با مراجعه به ادارات پلیس گذرنامه توانسته بودند که گذرنامه ویژه اربعین دریافت کنند؛ این در حالی است که افرادی که به سربازی نرفته اند یا سرباز فراری هستند بر اساس قانون نمی توانند گذرنامه داشته باشند.

- در روزهای گذشته برخی از سربازان غایب با مراجعه به ادارات پلیس گذرنامه توانسته بودند که گذرنامه ویژه اربعین دریافت کنند؛ این در حالی است که افرادی که به سربازی نرفته اند یا سرباز فراری هستند بر اساس قانون نمی توانند گذرنامه داشته باشند.

مشمولان غایبی که به هر نحوی توانستند گذرنامه ویژه اربعین دریافت کنند بر اساس قانون اجازه خروج از کشور را ندارند و نمی توانند به مراسم پیاده روی اربعین در کشور عراق بروند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، در روزهای گذشته برخی از مشمولان غایب با مراجعه به ادارات پلیس گذرنامه توانسته بودند که گذرنامه ویژه اربعین دریافت کنند؛ این در حالی است که افرادی که به سربازی نرفته اند یا سرباز فراری هستند بر اساس قانون نمی توانند گذرنامه داشته باشند.

  صدور گذرنامه ویژه اربعین برای مشمولان غایب باعث شد تا این افراد بخواهند که در مراسم راهپیمایی اربعین شرکت کنند و برای خروج از کشور به مرزهای زمینی و هوایی مراجعه کنند، اما در مرز متوجه شدند که پلیس گذرنامه و نیروهای مرزبانی اجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربازان غایب نمی توانند به پیاده روی اربعین عراق بروند

سربازان غایب نمی توانند به پیاده روی اربعین عراق بروند