مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 10:452023-08-25ورزشي

کشتی هند هم به سرنوشت روسیه و بلاروس مبتلا شد


اتحادیه جهانی کشتی، فدراسیون کشتی هند را به دلیل بی توجهی در برگزاری انتخابات در مهلت تعیین شده پس از رسوایی جنسی رییس فدراسیون کشتی این کشور، - اتحادیه جهانی کشتی، فدراسیون کشتی هند را به دلیل بی توجهی در برگزاری انتخابات در مهلت تعیین شده پس از رسوایی جنسی رییس فدراسیون کشتی این کشور، تعلیق کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، فدراسیون کشتی هند را پس از بی توجهی نسبت به برگزاری انتخابات مجدد که به دنبال سوء استفاده جنسی رییس فدراسیون کشتی این کشور از چندین کشتی گیر زن، تعیین شده بود، تعلیق کرد.

اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد کشتی گیران، مربیان و کادر پزشکی هند می توانند در تمام رویدادهای کشتی بدون نام کشورشان شرکت کنند اما مسئولان فدراسیون کشتی هند اجازه حضور در هیچ رویدادی را ندارند.

به این ترتیب کشتی گیران هند در آستانه برگزاری رقابت های قهرمانی جهان در صربستان و بازی های آسیایی در چین نمی توانند با نام و پرچم کشورشان به میدان بروند.

پیش از این روسیه و بلاروس نیز به دلیل تهاجم نظامی به اوکراین بدون نام و پرچم کشورشان مجاز به حضور در مسابقات کشتی بودند.

طی ماه های گذشته کشتی گیران سرشناس هند با برپایی تجمعات اعتراضی که در برخی اوقات توسط پلیس هند به خشونت نیز کشیده شد، خواستار محاکمه رییس فدراسیون کشتی این کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی هند هم به سرنوشت روسیه و بلاروس مبتلا شد

کشتی هند هم به سرنوشت روسیه و بلاروس مبتلا شد