مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 16:002023-08-27ورزشي

کسب مدال نقره اختراعات جهانی سوییس توسط نخبگان مازندرانی


تیم نخبگان مازندرامی که عضو فدراسیون جهانی( IFIA) هستند، در سومین دوره مسابقات اختراعات جهانی سوییس 2023 ، مدال نقره را از آن خود کردند.

- ایسنا/مازندران تیم نخبگان مازندرامی که عضو فدراسیون جهانی( IFIA) هستند، در سومین دوره مسابقات اختراعات جهانی سوییس 2023 ، مدال نقره را از آن خود کردند.

حر رشیدی یکی از اعضای تیم نخبگان مازندرانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دکتر مسعود بابایی، دکتر حر رشیدی، مهندس محمدرضا نجاتی مقدم و حسین نجاتی مقدم، نخبگان ایرانی شرکت کننده در کلاس c مسابقات، اختراعی با عنوان آنتی فیشینگ بانکداری اینترنتی را برای اولین بار در دنیا طراحی کردند.

وی افزود: آنتی فیشینگ بانکداری اینترنتی و درگاه پرداخت برای جلوگیری از سرقت حسابهای مشتریان و داده های خصوصی آنان توسط تیم نخبگان ایرانی اختراع شده است.

این مخترع مازندرانی تصریح کرد: این اختراع و ابداع که در نوع خود به لحاظ نوآوری و نبوغ در سطح افزایش امنیت زیرساخت بانکداری اینترنتی و تراکنش های مبتنی بر آن، مورد استقبال داوران فدراسیون جهانی اختراعات در سوییس قرار گرفته، برای نخستین بار در جهان با اهداء مدال نقره به نام نخبگان ایرانی ثبت و درج شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب مدال نقره اختراعات جهانی سوییس توسط نخبگان مازندرانی

کسب مدال نقره اختراعات جهانی سوییس توسط نخبگان مازندرانی