مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 00:552023-08-28بين الملل

دفاع دیپلمات صهیونیست از دیدار با وزیر خارجه لیبی


وزیر خارجه رژیم موقت صهیونیستی در واکنش به انتقادها از افشای دیدار با وزیر خارجه لیبی ادعا کرد که کابینه فعلی تل آویو به تلاش برای عادی سازی روابط با کشورهای عربی ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایلی کوهن وزیر خارجه رژیم موقت صهیونیستی بامداد سه شنبه به انتقادات گسترده سیاستمداران داخلی و خارجی از افشای دیدار وی با نجلاء المنقوش وزیر امور خارجه دولت وحدت ملی لیبی واکنش نشان داد.

پس از افشای خبر دیدار غیر رسمی المنقوش با کوهن در روز یکشنبه در رم، پایتخت ایتالیا و به میزبانی وزیر خارجه این کشور،  عبدالحمید الدبیبه نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی طی دستوری وزیر خارجه خود را برکنار کرد.

به نوشته وبگاه تایمز اسراییل ، کوهن در صفحه توییتر خود ضمن فهرست کردن دستاوردهای وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در زمان تصدی خود، مدعی شد که داشتن آمادگی محتاطانه چندوجهی برای توسعه روابط با کشورهای دیگر در رأس آنها بوده است.

وی در این باره نوشت: مایه شرمساری است که رقبای سیاسی که هیچ دستاورد قابل توجهی کسب نکرده اند سریعاً و بدون اطلاع از جزییات اظهار نظر می کنند و [من] را به افشاگری متهم می کنند که هرگز اتفاق نیافتاده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع دیپلمات صهیونیست از دیدار با وزیر خارجه لیبی

دفاع دیپلمات صهیونیست از دیدار با وزیر خارجه لیبی