مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-11سياسي

خراسان جنوبی به اطعام روحی و معرفتی زوار اربعین حسینی ورود می کند


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در برنامه داریم که سال بعد خیلی پر رنگ تر از امسال در اربعین حسینی به لحاظ کار فرهنگی ورود کنیم چرا که در کنار مواکبی که برای اطعام زوار حسینی برپا می شود لازم است مواکبی برای اطعام روح و معروفتی آن ها نیز تدارک دیده شود.

- حجت الاسلام و المسلمین حجت سالاری مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: همه مواکبی که از استان به عتبات عالیات برای اربعین حسینی اعزام شدند همراه آن روحانی بود که به انجام خدماتی چون برپایی نمازهای جماعت، نصب و نشر پیام ها و احادیث دینی در این مواکب و.

می پرداختند.

وی با اشاره به بازدید و عرض خدا قوت که خدمت روحانیون مواکب خراسان جنوبی در کاظمین داشته است افزود: در ورودی موکب شهرستان طبس نوشته شده بود که زیارت مستحب اما خواندن نماز واجب است و یا در موکبی دیگر نوشته بودند نماز اول وقت فراموش نشود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به برپایی موکب فرهنگی و هنری آل یاسین استان در کاظمین اشاره کرد که این موکب به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری برای زوار اربعین حسینی می پرداخت.

حجت الاسلام سالاری از برگزاری همایش آزادگان جهان اسلام در اربعین حسینی خبر داد و اضافه کرد: دورهمی های معرفتی نیز ویژه زوار اربعین حس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی به اطعام روحی و معرفتی زوار اربعین حسینی ورود می کند

خراسان جنوبی به اطعام روحی و معرفتی زوار اربعین حسینی ورود می کند