مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 20:452023-08-23سياسي

ادعای نماینده مجلس: معاونت بازرگانی جهاد کشاورزی تصمیمات غلط می گیرد


نماینده مردم رودسر و املش مقاومت نمایندگان مجلس، سازمان چای کشور و وزارت جهاد کشاورزی را مانع از اجرای طرح آزادسازی چای خواند و گفت: عمده مشکل ما حوزه معاونت بازرگانی جهاد کشاورزی است که تصمیات غلط گرفته می شود بدون اینکه مجلس اطلاع داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، نشست کارخانه داران چای شهرستان با  نماینده مردم املش و رودسر در مجلس، رییس سازمان چای کشور و فرماندار شهرستان در کارخانه چای عدالت رحیم آباد برگزار شد.

  حجت الاسلام محمد صفری نماینده مردم املش و رودسر در مجلس در این نشست با اشاره به موضوع چای کشور اظهار کرد: آزادسازی چای که در سال های 80-79 اتفاق افتاد تجربه تلخی بود که موفق عمل نشد و به نظر می رسد نگاه دولت نسبت به موضوع چای، آزادسازی مجدد این محصول باشد.

  وی مقاومت نمایندگان مجلس، سازمان چای کشور و وزارت جهاد کشاورزی را مانع از اجرای طرح آزادسازی چای خواند و افزود: عمده مشکل ما حوزه معاونت بازرگانی جهاد کشاورزی است که تصمیات غلط گرفته می شود بدون اینکه مجلس اطلاع داشته باشد.

  عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه تامین منافع کشاورزان ما امروز زیر سوال است، تصریح کرد: در سالی که مزین به شعار افزایش تولید داخلی و مهار تورم است انتظار می رفت که حمایت ها برای چای داخلی و کشاورزان مضاعف صورت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای نماینده مجلس: معاونت بازرگانی جهاد کشاورزی تصمیمات غلط می گیرد

ادعای نماینده مجلس: معاونت بازرگانی جهاد کشاورزی تصمیمات غلط می گیرد