مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 16:002023-08-23اقتصادي

74 پروژه عمرانی در بخش آب و فاضلاب خوزستان به بهره برداری می رسد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: همزمان با هفته دولت 74 پروژه عمرانی در بخش آب و فاضلاب شهری و روستایی استان به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: همزمان با هفته دولت 74 پروژه عمرانی در بخش آب و فاضلاب شهری و روستایی استان به بهره برداری می رسد.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افتتاح پروژه های هفته دولت در راستای ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات رسانی در حوزه آب در خوزستان اظهار کرد: قرار است در هفته دولت 60 پروژه آبرسانی و 14 پروژه فاضلاب در شهرها و روستاهای خوزستان به بهره برداری برسد.

وی افزود: با بهره برداری از این پروژه ها، 589 هزار و 691 نفر از خدمات ارایه شده در این زمینه منتفع خواهند شد.

مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: در راستای تامین کمی و کیفی آب شرب شهرهای استان، شرکت آبفا خوزستان همزمان با هفته دولت 60 پروژه عمرانی را در بخش آب با ارزش ریالی 5552 میلیارد ریال در 162 روستا و 14 شهرستان به بهره برداری می رساند.

کرمی نژاد عنوان کرد: پروژه ها شامل احداث و اجرای خطوط انتقال و شبکه توزیع آب، احداث و بازسازی مخازن ذخیره آب، خرید، نصب و راه اندازی دستگاه حذف کدورت آب، حفر و تجهیز چاه ها و خطوط انتقال آب، احداث و تکمیل ایستگاه پمپاژ و اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در شهرها و روستاها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

74 پروژه عمرانی در بخش آب و فاضلاب خوزستان به بهره برداری می رسد

74 پروژه عمرانی در بخش آب و فاضلاب خوزستان به بهره برداری می رسد