مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-02اقتصادي

حذف قیمت نجومی خودروهای فرسوده از آگهی ها/ منشا شایعات چه بود؟


طی روزهای اخیر بنا به شایعاتی چون لزوم اسقاط خودروی فرسوده برای واردات خودرو، قیمت خودروهای فرسوده نجومی شدند که طبق بررسی های صورت گرفته، - این قیمت ها از صبح امروز در حال حذف هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبیستم اردیبهشت ماه امسال بود که سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در نامه ای به سایت های اینترنتی معاملات خودرو (خرید و فروش خودرو در بازار آزاد) دستور داده بود به منظور ساماندهی بازار خودرو تا اطلاع ثانوی از درج قیمت خودروها اعم از صفر و کارکرده خودداری کنند.

در این نامه تاکید شده بود که قیمت های درج شده ضمن اینکه نباید از سقف قیمت اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تجاوز کند، برای خودروهایی که قیمت توسط اتحادیه بارگذاری نشده به صورت توافقی و بدون درج در آگهی فروش باشد.

با این حال طی ماه های گذشته نه تنها از اجرای این دستور سرپیچی شده بلکه طی هفته گذشته بنا به شایعاتی مبنی بر لزوم اسقاط یک خودروی فرسوده برای شماره گذاری خودروهای وارداتی، شاهد درج قیمت های کذایی و نجومی برای خودروهای فرسوده بودیم؛ تا جایی که برای پیکان و پرایدهای از رده خارج شده حتی قیمت های در حدود 400 تا 500 میلیون تومان نیز در این آگهی ها درج شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف قیمت نجومی خودروهای فرسوده از آگهی ها/ منشا شایعات چه بود؟

حذف قیمت نجومی خودروهای فرسوده از آگهی ها/ منشا شایعات چه بود؟