مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 16:202023-08-25بين الملل

قطر: حامی توافق ایران و عربستان هستیم


وزیر امورخارجه قطر ضمن اشاره به تجربه های مثبت و ظرفیت های خوب منطقه، تاکید کرد که دوحه حامی توافق ایران و عربستان بوده و آن را برای کاهش تنش ها سودمند می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  محمد بن عبدالرحمن آل ثانی  وزیر امورخارجه قطر امروز (جمعه، 25آگوست) در جریان شرکتش در یک نشست علمی پژوهشی، ضمن اشاره به تحولات جهانی و اعلام مواضع دوحه، از توافق ایران و عربستان در منطقه حمایت کرد.

طبق گزارش پایگاه خبری القدس العربی ، آل ثانی در این باره گفت: ما از توافق ایران و عربستان سعودی حمایت می کنیم و معتقدیم که این توافق برای کاهش تنش در منطقه مفید است.

منطقه ما ظرفیت های خود را دارد و امیدواریم کشورهای کوچک و متوسط ​​از تجربیات ما بهره ببرند.

نخست وزیر و وزیر امورخارجه قطر در ادامه ابراز امیدواری کرد که توافق اخیر ایران و آمریکا با میانجیگری دوحه منجر به گفت وگوهای بیشتر میان دو کشور درخصوص پرونده هسته ای شود.

پنجشنبه (10آگوست) بود که رسانه های آمریکایی از جمله روزنامه نیویورک تایمز از توافق ایران و آمریکا برای مبادله زندانیان در ازای آزادسازی اموال بلوکه شده ایران در کره جنوبی خبر دادند.

محمد عبدالعزیز الخلیفی  وزیر مشاور دولت قطر در امور خارجه هم روز بعد، 11آگوست در گفت وگو با شبکه  الجزیره تصریح کرد: قطر نقش مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطر: حامی توافق ایران و عربستان هستیم

قطر: حامی توافق ایران و عربستان هستیم