مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 10:102023-08-31بين الملل

اوکراین از مرگ شماری از نیروهایش در «حادثه بالگرد تهاجمی» خبر داد


ارتش اوکراین اعلام کرد، 6 نفر از نیروهای این کشور طی حادثه ای که شامل دو بالگرد تهاجمی بود، در منطقه تحت کنترل روسیه در نزدیکی شهر «باخموت» کشته شدند.

- اوکراین از مرگ شماری از نیروهایش در حادثه بالگرد تهاجمی خبر داد ارتش اوکراین اعلام کرد، 6 نفر از نیروهای این کشور طی حادثه ای که شامل دو بالگرد تهاجمی بود، در منطقه تحت کنترل روسیه در نزدیکی شهر باخموت کشته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الجزیره، ارتش اوکراین روز چهارشنبه با انتشار بیانیه ای در پیام رسان تلگرام عنوان کرد: 6 نفر از اعضای نیروهای مسلح اوکراین حین عملیات در منطقه تحت کنترل روسیه و حوالی شهر باخموت که شامل 2 بالگرد می شد، کشته شدند.

هیچ جزییات دیگری درباره این حادثه مرگبار که شامل دو بالگرد تهاجمیMi-8 بود، ارائه نشده است.

یک پایگاه خبری محلی موسوم به اوکراینسکا پراودا گزارش داد که این تلفات در نزدیکی کراماتورسک، شهری بزرگ در غرب باخموت واقع در منطقه دونتسک که از سال گذشته درگیری های زیادی در آنجا گزارش شده، رخ داده است.

این پایگاه خبری ضمن آنکه دلیل این حادثه را شرایط نامعلومی دانست، افزود: این دو بالگرد نامبرده شده کاملا تخریب شدند و اجساد این 6 اوکراینی در ویرانه های این بالگردها رویت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین از مرگ شماری از نیروهایش در «حادثه بالگرد تهاجمی» خبر داد

اوکراین از مرگ شماری از نیروهایش در «حادثه بالگرد تهاجمی» خبر داد