مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 22:502023-09-08اجتماعي

آخرین وضعیت بارش باران و هواشناسی در گیلان


بنا بر گزارش ایستگاه های هواشناسی گیلان از شروع بارش های باران تا عصر امروز در ایستگاه های رودسر، آستارا،ِلنگرود، رشت، سنگر، خشکبیجار، لاهیجان شاهد بازش باران بودیم که شهرستان های آستارا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در پی نفوذ سامانه بارشی و هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی از روز گذشته تاکنون در گیلان در برخی از نقاط استان شاهد بارش باران به ویژه در مناطق غربی و بالادست بودیم.

  بنابر گزارش ایستگاه های هواشناسی استان گیلان، از شروع بارش های باران تا عصر امروز در ایستگاه های رودسر، آستارا، لنگرود، رشت، سنگر، خشکبیجار، لاهیجان شاهد بارش باران بودیم که شهرستان های آستارا، رودسر و لنگرود با 60 الی 70 میلی متر بیشترین بارش ها را به خود اختصاص دادند.

  طبق اعلام سازمان هواشناسی از ظهر پنجشنبه شرایط جوی ناپایدار در منطقه شکل گرفته که پیامد آن بارندگی، رگبار شدید، رعدوبرق، کاهش دمای پنج تا 10 درجه و وزش باد شدید را به همراه خواهد داشت.

  آنطور که محمد دادرس مدیرکل سازمان هواشناسی گیلان می گوید این شرایط تا روز دوشنبه هفته جاری در مناطق مختلف استان وجود داشته که برای روزهای شنبه و یکشنبه بارندگی و رگبار و وزش باد از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت بارش باران و هواشناسی در گیلان

آخرین وضعیت بارش باران و هواشناسی در گیلان