مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 19:052023-09-11ورزشي

آزمون دوره تئوری مربیگری درجه 3 در مشگین شهر برگزار شد


سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مشگین شهر گفت: آزمون دوره تئوری مربیگری درجه 3 در راستای توسعه برنامه های آموزشی در مشگین شهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید طلوعی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه این آزمون اظهار کرد: آزمون دوره تئوری مربیگری درجه 3 پیش نیاز مربیگری تمام رشته های ورزشی برای نخستین بار در سال 1402 در شهرستان مشگین شهر برگزار شد.

وی افزود: این آزمون در راستای توسعه برنامه های آموزشی، هیأت ورزش های همگانی شهرستان مشگین شهر و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان در محل مدرسه هیأت امنایی حکیمی برگزار شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مشگین شهر ادامه داد: این دوره پیش نیاز مربیگری در تمام رشته های ورزشی است که در پایان دوره به افرادی که در آزمون حد نصاب نمره قبولی را کسب نمایند از سوی اداره کل ورزش و جوانان مدرک رسمی پایان دوره اعطا می شود.

این دوره با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان، مسئول آموزش و پژوهش استان و رییس هیئت ورزش های همگانی شهرستان و به مدرسی اساتید، حامد سلامت، شمس الدین تبریزچی، الهام رادمهر، مهدی پاشایی، سمیه محرم زاده، رامین شهبازی و نسیم عباسزاده برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون دوره تئوری مربیگری درجه 3 در مشگین شهر برگزار شد

آزمون دوره تئوری مربیگری درجه 3 در مشگین شهر برگزار شد