مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 17:352023-08-30سياسي

مدیر در نظام اسلامی علاوه بر انجام مسئولیت باید نقش تربیتی داشته باشد


مدیر در نظام اسلامی علاوه بر اینکه مسئولیتی را برعهده گرفته و به انجام می رساند باید نقش تربیتی داشته و مجموعه خودش را در راستای ایمان، - ایسنا/گیلان امام جمعه بندرانزلی گفت: مدیر در نظام اسلامی علاوه بر اینکه مسئولیتی را برعهده گرفته و به انجام می رساند باید نقش تربیتی داشته و مجموعه خودش را در راستای ایمان، عمل صالح، اخلاص و جهاد تربیت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین امروز چهارشنبه هشتم شهریورماه در یادواره 28 شهید کارمند شهرستان بندر انزلی و تجلیل از کارمندان نمونه که به مناسبت هفته دولت در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در بندر انزلی برگزار شد، اظهار کرد: ویژگی نظام اسلامی این است که کارهای این نظام وقتی معنای حقیقی پیدا می کند که با خداوند متعال گره بخورد و ارتباط پیدا کند.

وی تصریح کرد: کسی که خودش ساخته شده و تربیت یافته و با معارف الهی و اهمیت خدمت در نظام اسلامی آشناست زیرمجموعه خودش را هم باید بسازد.

امام جمعه بندرانزلی گفت: کار مدیران در نظام اسلامی صرف نشستن و امضاء زدن و سخنرانی کردن که نیست بلکه باید این اثر تربیتی را در زیر مجموعه خودش داشته باشد؛ اگر این اثر تربیتی در مجموعه مدیریت کشور در سطوح و قوای مختلف روز به روز تقویت شود دیگر فساد، کاهلی و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر در نظام اسلامی علاوه بر انجام مسئولیت باید نقش تربیتی داشته باشد

مدیر در نظام اسلامی علاوه بر انجام مسئولیت باید نقش تربیتی داشته باشد