مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 11:102023-08-25اقتصادي

رشد اقتصادی خراسان رضوی از میانگین کشوری فراتر رفت


استاندار خراسان رضوی با اشاره به روند افزایشی رشد اقتصادی در دولت سیزدهم گفت: طبق اعلام مرکز آمار کشور در سال 1401 میانگین رشد اقتصادی دولت 3.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، یعقوبعلی نظری اظهار کرد: دولت سیزدهم کشور را با 50 همت (هزار میلیارد تومان) بدهی تحویل گرفت که ماهانه حدود 12 همت از این مبلغ تسویه می شود.

وی افزود: این در حالی است که صادرات نفت در کمترین حد و کمتر از یک میلیون بشکه در روز انجام می شد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: از سوی دیگر معطلی کشور در موضوع برجام تصمیم گیری در کشور را دچار مشکل کرده بود و تورم بالایی نیز در کشور ایجاد شده بود.

نظری اضافه کرد: بی ثباتی در بازار سرمایه، مسکن و عدم پرداخت به این موضوع مهم، ارتباط ضعیف با کشورهای همسایه و منطقه و رشد اقتصادی صفر و منفی در سالهای پایانی دولت دوازدهم از چالشهای موجود بود.

وی گفت: دولت سیزدهم قول تامین چهار میلیون واحد مسکونی را داد و اشتغالزایی و گسترش ارتباط بین المللی از دیگر اولویت های دولت مردمی است و تاکنون اقدامات خوبی در این مسیر صورت گرفته است.

خراسان رضوی رتبه اول افتتاح طرحهای هفته دولت در سطح کشور استاندار خراسان رضوی در ادامه گفت: این استان با افتتاح و کلنگ زنی 2 هزار و 900 طرح در هفته دولت از لحاظ تعداد طرح رتبه اول در کشور را به خود اختصاص دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد اقتصادی خراسان رضوی از میانگین کشوری فراتر رفت

رشد اقتصادی خراسان رضوی از میانگین کشوری فراتر رفت