مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 18:102023-09-20بين الملل

ممنوعیت پروازی ایران به آذربایجان و ارمنستان لغو شد


از شب گذشته و به دنبال عملیات نظامی در منطقه قره باغ کوهستانی که مورد مناقشه بین دو کشور آذربایجان و ارمنستان است،  سازمان هواپیمایی کشوری نوتامی (هشداری) مبنی بر لغو پروازها بین ایران و کشورهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان، - از شب گذشته و به دنبال عملیات نظامی در منطقه قره باغ کوهستانی که مورد مناقشه بین دو کشور آذربایجان و ارمنستان است،  سازمان هواپیمایی کشوری نوتامی (هشداری) مبنی بر لغو پروازها بین ایران و کشورهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان، صادر کرد که زمان آن تا اطلاع ثانوی و فروکش کردن ناآرامی ها اعلام شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به دنبال اخباری مبنی بر صلح و آتش بس، پروازهای بین ایران و دو کشور آذربایجان و ارمنستان از سر گرفته شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از شب گذشته و به دنبال عملیات نظامی در منطقه قره باغ کوهستانی که مورد مناقشه بین دو کشور آذربایجان و ارمنستان است،  سازمان هواپیمایی کشوری نوتامی (هشداری) مبنی بر لغو پروازها بین ایران و کشورهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان، صادر کرد که زمان آن تا اطلاع ثانوی و فروکش کردن ناآرامی ها اعلام شد.

  در این راستا جعفر یازرلو - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری- در گفت وگو با ایسنا، اعلام کرد: نوتامی که شب گذشته صادر شد، با توجه به فضای تنش ایجادشده بین دو کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت پروازی ایران به آذربایجان و ارمنستان لغو شد

ممنوعیت پروازی ایران به آذربایجان و ارمنستان لغو شد