مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 09:352023-08-29حوادث

کلاهبرداری با ترفند «بسته اینترنتی رایگان ویژه اربعین»؛ گول نخورید


رییس پلیس فتا پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که با راه اندازی صفحه فیشینگ و ترفند«بسته اینترنتی رایگان ویژه اربعین» حساب شهروندان را خالی می کرد.

- سرهنگ داود معظمی گودرزی، رییس پلیس فتا تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از شناسایی و دستگیری عاملان راه اندازی صفحه فیشینگ با ترفند بسته های اینترنتی رایگان ویژه اربعین خبر داد.

 رییس پلیس فتا تهران بزرگ تصریح کرد: در پی مراجعه شخصی به پلیس فتا پایتخت مبنی بر برداشت غیر مجاز مبلغ دویست میلیون ریال از حساب بانکی اش توسط فرد یا افرادی ناشناس رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس فتا پایتخت قرار گرفت.

شاکی در اظهاراتش اعلام کرد: جهت خرید بسته اینترنت در فضای مجازی مشغول جستجو بودم که با یک سایت مواجه شدم که به مناسبت ایام اربعین بسته های اینترنت ویژه رایگان داشتند که فقط با پرداخت هزارتومان فعال می شود که من هم بدون توجه به آدرس درگاه پرداخت و اطمینان از هویت گردانندگان آن سایت اقدام به خرید کردم و پس از وارد کردن اطلاعات محرمانه کارت بانکی با تراکنش ناموفق مواجه شدم و پس از چند لحظه تمام موجودی حسابم را از دست دادم.

  سرهنگ معظمی گودرزی افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی کارشناسان پلیس فتا اقدامات خود را آغاز کرده و متوجه شدند فردی تحت عنوان ارائه بسته های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با ترفند «بسته اینترنتی رایگان ویژه اربعین»؛ گول نخورید

کلاهبرداری با ترفند «بسته اینترنتی رایگان ویژه اربعین»؛ گول نخورید