مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 11:352023-08-27سياسي

ترامپ همچنان پیشتاز است


در اولین مناظره حزب جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 ایالات متحده آمریکا و در غیاب دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا و یکی از کاندیداهای این حزب، - ویوک راماسوامی تاجر هندی تبار رهبری این مناظره انتخاباتی را برعهده داشت.

بر اساس نظرسنجی جدید رویترز/ایپسوس ، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا همچنان در میان نامزدهای حزب جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 ایالات متحده، پیشتاز است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازافکارنیوز، این نظرسنجی که روز جمعه منتشر شد، نشان داد که ترامپ در رقابت برای نامزدی ریاست جمهوری از طرف جمهوری خواهان حتی پس از اینکه از مناظره با ران دسانتیس فرماندار فلوریدا و سایر رقبا خودداری کرد، تقریباً 40 درصد از فرماندار فلوریدا که دومین نامزد محبوب حزب جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 است، پیشی گرفت.

  نظرسنجی رویترز/ایپسوس همچنین نشان داد که نیمی از پاسخ دهندگان جمهوری خواه که اولین مناظره حزب را در روز چهارشنبه دنبال کردند، با دیدگاه ها و نظرات دسانتیس نسبت به سایر نامزدهای شرکت کننده در این مناظره موافقت بیشتری داشتند.

  با این حال بر اساس نتایج نظرسنجی رویترز/ایپسوس، دسانتیس با 13 درصد حمایت از سوی شرکت کنندگان جمهوری خواه در این نظرسنجی هنوز در جایگاه دوم باقی مانده است در حالی که ترا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ همچنان پیشتاز است

ترامپ همچنان پیشتاز است