مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 08:552023-09-09اقتصادي

پیش بینی تولید بیش از 650 هزار تن شکر در خوزستان/ رکورد تولید شکسته می شود


مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با بیان اینکه رکورد تولید شکر برای اولین بار شکسته می شود، گفت: پیش بینی می کنیم امسال بیش از 650 هزار تن شکر در واحدهای هشتگانه نیشکری خوزستان تولید شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با بیان اینکه رکورد تولید شکر برای اولین بار شکسته می شود، گفت: پیش بینی می کنیم امسال بیش از 650 هزار تن شکر در واحدهای هشتگانه نیشکری خوزستان تولید شود.

عبدعلی ناصری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت مزارع نیشکر خوزستان اظهار کرد: وضعیت مزارع نیشکر واحدهای هشتگانه نیشکری در خوزستان مطلوب است و پیش بینی می کنیم امسال شاهد برداشت بسیار خوب نیشکر و تولید شکر در استان باشیم.

وی افزود: با توجه به شرایطی که در بحث کشت نیشکر وجود دارد، پیش بینی می کنیم امسال بیش از 6 میلیون و 300 هزار تن نیشکر از مزارع برداشت شود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با بیان اینکه امسال رکورد تولید برای اولین بار شکسته می شود، گفت: در صورت تحقق این میزان برداشت نیشکر از مزارع، تولید شکر 50 درصد افزایش خواهد یافت و از این رو می توانیم بیش از 650 هزار تن شکر تولید کنیم.

ناصری عنوان کرد: یکی از مهمترین مسائلی که در دستور کار مجموعه نیشکر است، بحث تولید حداکثری است که به عنوان اولویت اصلی صنعت نیشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تولید بیش از 650 هزار تن شکر در خوزستان/ رکورد تولید شکسته می شود

پیش بینی تولید بیش از 650 هزار تن شکر در خوزستان/ رکورد تولید شکسته می شود