مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 16:252023-09-21سياسي

وزیر راه : دستور ساخت قطعه سوم آزادراه تهران-شمال صادر شد


 به گزاش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش امروز در جلسه شورای مسکن استان مازندران که در محل استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: - وزیر راه وشهرسازی در ارتباط با آزادراه تهران-شمال گفت: قطعه چهار زیر بار ترافیکی رفته و دستور ساخت قطعه سوم صادر شده، اما در استان هم باید برنامه مناسب ارائه دهیم.

 به گزاش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش امروز در جلسه شورای مسکن استان مازندران که در محل استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: در مراسم اربعین همکاران ما تلاش های زیادی داشتند که به اذعان بسیاری از شرکت کنندگان در این مراسم کمترین چالش را داشتیم و اطمینان داریم که این اندک نواقص در سنوات آینده رفع شود.

ظرفیت های بسیار مناسبی در استان برای توسعه وجود دارد وی با اشاره به حضور خود برای دومین بار در استان مازندران، تصریح کرد: ظرفیت های بسیار مناسبی در استان برای توسعه وجود دارد، اقداماتی در گذشته انجام شده و باید تلاش کنیم که این فرصت برای استان آورده مناسب داشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی درباره توسعه مسکن، گفت: در غرب استان مازندران نیاز به تدبیر جدی در حل مشکل زمین داریم و برای واگذاری زمین نیز قول هایی به مردم داده شده است که باید در این بخش همت بیشتری انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه : دستور ساخت قطعه سوم آزادراه تهران-شمال صادر شد

وزیر راه : دستور ساخت قطعه سوم آزادراه تهران-شمال صادر شد