مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 16:252023-09-09سياسي

350 کودک زنجانی بازمانده از تحصیل هستند


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در پایه اول 350 کودک و بیش از 2 هزار و 800 دانش آموز در متوسطه اول و دوم ثبت نام خود را برای سال تحصیلی جدیدانجام نداده اند که علت این موضوع در دست بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش این استان ضمن تشریح گزارشی از عملکرد این دستگاه در اجرای برنامه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و فعالیت های تابستانه اظهارداشت: خوشبختانه دستگاه های فرهنگی دیگر هم سال پرباری در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و تربیتی در ایام تابستانه داشتند.

   مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای بازگشایی مدارس در استان تصریح کرد: ساماندهی نیروی انسانی و انجام نقل و انتقالات، توزیع کتب دانش آموزان، اجرای طرح شهید عجمیان و.

از جمله برنامه های مهم این اداره کل است.

وی با بیان اینکه امسال 380 نفر از مدیران در خواست جابجایی کرده اند، گفت: امسال یک هزار و 700 نفر از فرهنگیان شرایط بازنشستگی داشتند که از این تعداد یک هزار و 400 نفر ثبیت شده است.

اسماعیلی با یادآوری اینکه امسال 346 نفر از طریق آزمون استخدامی در مقطع ابتدایی و380 نفر هم در مقطع متوسطه جذب آموزش و پرورش می شوند، گفت: امسال به لحاظ نیروی انس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

350 کودک زنجانی بازمانده از تحصیل هستند

350 کودک زنجانی بازمانده از تحصیل هستند