مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 14:102023-09-05سياسي

امام جمعه یزد: فرمانداری از زیر چتر استانداری خارج شود


نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: فرمانداری ها فعالیت های بیشتر، مهم تر و اثرگذارتری داشته باشند و زمام امور شهرستان از دست نرود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در جریان دیدار فرماندار شهرستان یزد و معاونانش با وی، اظهار کرد: فرمانداری هایی که در مرکز استان واقع هستند اگر به درستی عمل نکنند، گمان می رود که زیر چتر استانداری گم شده اند، بنابراین باید فعالیت های بیشتر، مهم تر و اثرگذارتری داشته باشند تا این سوءظن پیش نیاید و زمام امور شهرستان از دست نرود.

وی افزود: فرمانداری ها و بخشداری ها باید برای جایگاه خود اهمیت و ارزش قائل شوند و بدانند که مسئولیت های شهری به صورت کلان برعهده آنان است.

  امام جمعه یزد با بیان این که باید تمام زوایای شهر و مشکلات آن زیر ذره بین فرمانداری باشد، تصریح کرد: فرمانداری باید در تمام امور شهری با چشم تیزبین نگاه و عمل کند تا مسئله ای از زیر نگاه آن ها مغفول نماند.

  آیت الله ناصری تأکید کرد: سبک شهری یزد باید به سمت و سوی اصالت خود بازگردد، زیرا این شهر و مسائل عمرانی و فرهنگی مرتبط با آن بر اساس شرایط جغرافیایی این استان و فرهنگ مردم ساخته شده و فرمانداری باید به گونه ای به این اصالت توجه ویژه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: فرمانداری از زیر چتر استانداری خارج شود

امام جمعه یزد: فرمانداری از زیر چتر استانداری خارج شود