مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 12:302023-08-27اقتصادي

اعطای جایزه 5 میلیارد تومانی به اولین های جایزه «نکست»


معاون توسعه فناوری شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان از اعطای جایزه ملی «نکست» به شرکت های فناور دارای حداقل 3 محصول در بازار خبر داد و گفت: به رتبه اول سه حوزه این جایزه مبلغ 5 میلیارد تومان از سوی معاونت علمی اعطا می شود.

- معاون توسعه فناوری شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان از اعطای جایزه ملی نکست به شرکت های فناور دارای حداقل 3 محصول در بازار خبر داد و گفت: به رتبه اول سه حوزه این جایزه مبلغ 5 میلیارد تومان از سوی معاونت علمی اعطا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان یزدیان با بیان این که شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان سابقه زیادی در برگزاری رویدادهای فناورانه دارد، گفت: نمونه آن جشنواره شیخ بهایی است که در اردیبهشت ماه سال جاری میزبان فناوران بوده است.

وی با بیان اینکه این رویدادها با حمایت از کسب و کارها است، اظهار کرد: جایزه نکست نیز از رویدادهای دیگری است که از سوی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با تمرکز بر فناوری های پیشران برگزار می شود.

یزدانیان، مخاطبان این جایزه را شرکت های دانش بنیان و فناور دانست که محصولات آنها باید دارای چند ویژگی باشند که به این شرح است: * شرکت های فناور دارای 3 محصول با سطح آمادگی TRL 7 داشته باشند.

*فروش آنها حداقل 5 میلیارد تومان در سال منتهی به فراخوان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای جایزه 5 میلیارد تومانی به اولین های جایزه «نکست»

اعطای جایزه 5 میلیارد تومانی به اولین های جایزه «نکست»