مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-01سياسي

«روحی» پروژه کشته سازی جدید رسانه های معاند


روز گذشته فوت یک زندانی سرخط خبر رسانه های معاند قرار گرفت، زندانی که کلکسیون اتهامات انتسابی لیدر اغتشاشات نوشهر را داشت و در حکم بدوی به اعدام محکوم شده بود.

- گروه جامعه خبرگزاری فارس: جواد روحی نامی آشنا که از زمان دستگیری او در اغتشاشات سال گذشته، صدور رای دادگاه او حالا فوت وی، سرخط رسانه های معاند است.

    روحی که با حکم قانونی در زندان به سر می برد، ساعت 3:45 بامداد پنجشنبه 9 شهریور ماه در زندان به دلیل تشنج به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر منتقل شد.

پس از انتقال جواد روحی به بیمارستان متأسفانه با وجود اقدامات کادر پزشکی این فرد فوت می کند.

پروژه کشته سازی مرحوم روحی از روز گذشته در ساعات اولیه فوت او آغاز شد، رسانه های معاند همزمان با انتشار تصاویر این فرد به دنبال فضاسازی بودند، در این زمینه ادعاهایی نیز در فضای مجازی منتشر شد که این فرد به جرم رقصیدن در خیابان بازداشت و محاکمه شده است و سپس با همین عنوان اتهامی به اعدام محکوم می شود! این درحالی است که بررسی پرونده روحی نشان می دهد براساس دادنامه صادره از سوی دادگاه انقلاب اسلامی ساری، اتهامات متهم دایر است بر افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرم علیه امنیت داخلی کشور، احتراق و تخریب اموال به گونه ای که موجب اخلال شدید در نظم عمومی کشور و ناامنی و ورود خسارت عمده به امو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«روحی» پروژه کشته سازی جدید رسانه های معاند

«روحی» پروژه کشته سازی جدید رسانه های معاند