مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 07:552023-09-17سياسي

تا یک ماه به کلاس اولی ها سخت نگیرید


یک روانشناس با بیان اینکه کلاس اولی ها در سن عبور از دوره خودمحوری هستند، گفت: در همین راستا توصیه می شود والدین و مربیان ملایمت بیشتری داشته و حداقل تا یک ماه اول مدرسه به آنها سخت نگیرند.

- ایسنا/کرمانشاه یک روانشناس با بیان اینکه کلاس اولی ها در سن عبور از دوره "خودمحوری" هستند، گفت: در همین راستا توصیه می شود والدین و مربیان ملایمت بیشتری داشته و حداقل تا یک ماه اول مدرسه به آنها سخت نگیرند.

عظیم عظیمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به روحیه حساس کلاس اولی ها گفت: کودکانی که دوره پیش دبستانی را گذرانده اند مشکل چندانی با شروع مدرسه ندارند، اما برای کلاس اولی هایی که پیش دبستانی نرفته اند، نیاز است که با مراقبت و حساسیت بیشتری برخورد شود.

وی افزود: کودکان در سنین شش تا هفت سالگی در حال عبور از دوره خودمحوری هستند، بنابراین با این کودکان باید با ملایمت بیشتری رفتار کرد تا آنها کم کم از این دوره خارج شوند و بتوانند ارتباط بیشتر و بهتری با دیگران برقرار کنند.

عظیمی گفت: در همین راستا توصیه می شود حداقل تا یک ماه اول مدرسه نه والدین و نه مربیان به کلاس اولی ها در انجام تکالیف سخت نگرفته و اجازه دهند با فراغ بال بیشتری با مدرسه ارتباط برقرار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا یک ماه به کلاس اولی ها سخت نگیرید

تا یک ماه به کلاس اولی ها سخت نگیرید