مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 11:302023-08-25سياسي

تشریح جزییات طرح تبدیل وضعیت و ساماندهی کارکنان شرکتی


نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب طرح تبدیل وضعیت و ساماندهی کارکنان شرکتی دستگاه های اجرایی در مجلس، تا شش ماه آینده همه افراد واجد شرایط، - ایسنا/تهران نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب طرح تبدیل وضعیت و ساماندهی کارکنان شرکتی دستگاه های اجرایی در مجلس، تا شش ماه آینده همه افراد واجد شرایط، استخدام دولت خواهند شد.

حسین نوش آبادی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا خاطرنشان کرد: با تصویب طرح تبدیل وضعیت و ساماندهی کارکنان شرکتی دستگاه های اجرایی در مجلس، تا شش ماه آینده همه افراد واجد شرایط، استخدام دولت خواهند شد.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی با تامین نظر شورای نگهبان، طرح ساماندهی کارکنان شرکتی دستگاه های اجرایی را به تصویب نهایی رساند.

نماینده مردم شهرستان های ورامین ، قرچک و پیشوا افزود: بر اساس این قانون، کلیه دستگاه های موضوع ماده (29) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران موظفند ظرف حداکثر شش ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون با نیروهای شرکتی که به صورت غیرمستقیم و تمام وقت تا پایان سال 1401 در دستگاه های مربوطه مشغول به کار بوده و در سال 1402 نیز در همان دستگاه مشغول به خدمت هستند، قرارداد مستقیم بی واسطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات طرح تبدیل وضعیت و ساماندهی کارکنان شرکتی

تشریح جزییات طرح تبدیل وضعیت و ساماندهی کارکنان شرکتی