مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 12:202023-08-30اقتصادي

تمامی اتباع تحت کنترل و رصد امنیتی و انتظامی هستند


تمام اتباع کاملا تحت کنترل هستند و رصد امنیتی و انتظامی برای آنها وجود دارد و هیچ مشکلی در حوزه اتباع نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد قیومی فرماندار تهران در نشست خبری امروز خود با اشاره به پروژه های شهری تهران گفت: بالغ بر 101 پروژه با اعتبار 4 هزار 285 میلیارد تومان پروژه شهری تعریف شدند و 99 پروژه با اعتبار 636 میلیارد تومان مربوط به روستاهای شهر تهران است که منجر به اشتغالزایی برای 4 هزار و 500 نفر می شود.

وی با بیان در این پروژه ها توجه ویژه به نقاط کمتر توسعه تهران داشته ایم گفت: برخی از روستاهای تهران توسعه زیرساختی نداشته اند اما دریچه تنفسی تهران همین روستاها هستند و توسعه و نگهداری این روستاها باید در اولویت باشد و بر همین اساس برای روستاها اعتبارات خاص و ویژه ای تخصیص داده شده است.

قیومی گفت: در تهران از 37 پروژه فاضلاب بهره برداری شده است 25 باب مخزن ذخیره اضطراری جهت تأمین آب موردنیاز تهران تعبیه شده و 4 چاه نیز حفر شده است.

فرماندار تهران با اشاره به طرح 170 کیلومتری خط لوله رینگ آبی حضرت قمر بنی هاشم گفت: این خط لوله آب را به سراسر تهران می رساند و امکان آب از شرق به غرب تهران در بستر این خط لوله فراهم است و تا سال آینده این رینگ به صورت کامل به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی اتباع تحت کنترل و رصد امنیتی و انتظامی هستند

تمامی اتباع تحت کنترل و رصد امنیتی و انتظامی هستند