مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:102023-08-26سياسي

رستمی صفا؛ فردی که وقتی تسهیلات می گیرد دیگر پشت سرش را نگاه نمی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اواخر مرداد ماه سال جاری، رای پرونده گروه رستمی صفا، بزرگترین بدهکار بخش غیردولتی ایران، از سوی شعبه دو دادگاه انقلاب اسلامی، - گروه رستمی صفا با سوء استفاده از واحد های تولیدی که ایجاد می کردند، هربار با نام یک شرکت شروع به دریافت تسهیلات می کرده اند، اما در زمان بازپرداخت، تا جای ممکن از راه های مختلفی، برای عدم بازپرداخت تلاش می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اواخر مرداد ماه سال جاری، رای پرونده گروه رستمی صفا، بزرگترین بدهکار بخش غیردولتی ایران، از سوی شعبه دو دادگاه انقلاب اسلامی، ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی، صادر شد.

متهم اصلی این پرونده محمد رستمی صفا، مالک شرکت های متعدد داخلی و خارجی از جمله، کارخانه نورد و پروفیل ساوه و کارخانه نورد و لوله صفا است.

در گزارش های قبلی به بررسی ابعاد این رای از نظر استدلال های دادگاه برای صدور رای، کلاهبرداری محمد رستمی صفا در قالب تولید و میزان معوقات بانکی که در اختیار گروه رستمی صفاست پرداختیم.

رستمی صفا، بعد از گرفتن تسهیلات پشت سرش را هم نگاه نمی کند!محمد رستمی صفا در بین افرادی که او را می شناسند و مدیران بانکی ای که به او تسهیلات داده اند به این ویژگی شناخته شده است که وقتی تسهیلات و اعتبارات را می گیرد، دیگر پشت س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رستمی صفا؛ فردی که وقتی تسهیلات می گیرد دیگر پشت سرش را نگاه نمی کند

رستمی صفا؛ فردی که وقتی تسهیلات می گیرد دیگر پشت سرش را نگاه نمی کند