مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 12:302023-08-24اجتماعي

موافقت با طرح ارزیابی 5360 پرونده محیط زیستی


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: حفظ سلامت شهروندان، اجرای درست قانون و ارجحیت داشتن منافع عمومی بر منافع اقلیت از اولویت های اصلی محیط زیست استان تهران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، علیرضا مزینانی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه از ابتدای دولت تا پایان تیرماه امسال در مجموع 27368 واحد صنعتی و خدماتی استان مورد پایش محیط زیستی کارشناسان قرار گرفته است، افزود: این پایش ها منجر به صدور 8743 اخطاریه زیست محیطی برای واحدهای آلاینده شده است.

وی با اشاره به اینکه موضوع سلامت شهروندان خط قرمز محیط زیست استان تهران است، گفت: پلمب 299 واحد آلاینده و غیرمجاز، جمع آوری و انتقال 490 واحد صنعتی، 1712 مورد رسیدگی به شکایات و 4223 مورد خوداظهاری واحدهای صنعتی و خدماتی نیز از دیگر اقدامات این اداره کل از ابتدای آغاز بکار دولت سیزدهم تا کنون بوده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در ادامه به اقدامات این مجموعه در حوزه مدیریت زیست محیطی آب، خاک و پسماند در این مدت اشاره داشت و گفت: بهره برداری از دو واحد بازیافت نخاله های ساختمانی با ظرفیت 1250000 تن در سال در گود آبعلی، پیگیری احداث و بهره برداری از 36تصفیه خانه فاضلاب، تأیید نهایی طرح های جامع مدیریت پسماند شهرهای استان و حوضه آبریز و کلان شهر تهران و انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با طرح ارزیابی 5360 پرونده محیط زیستی

موافقت با طرح ارزیابی 5360 پرونده محیط زیستی