مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 09:202023-08-26اقتصادي

آن کارنامه اقتصادی منفی و این اعتماد به نفس بالا!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه ایران در گزارشی، نوشت: کسری بودجه 480 هزار میلیارد تومانی در سال 1400 و خالی گذاشتن خزانه، ناترازی برق، - اظهارات سؤال برانگیز یکی از مقامات دولت سابق نشان داد که چگونه دولت های یازدهم و دوازدهم، با آمار سازی، دست بردن در آمار ها و تغییر واقعیت ها برای خود کارنامه و عملکرد می تراشیدند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه ایران در گزارشی، نوشت: کسری بودجه 480 هزار میلیارد تومانی در سال 1400 و خالی گذاشتن خزانه، ناترازی برق، گاز و بنزین، باقی گذاشتن بیش از 500 هزار میلیارد تومان بدهی تنها به شکل اوراق مالی و از همه مهم تر، نابود کردن سرمایه های اجتماعی دولت در مقاطع مختلف از جمله در ماجرای بورس، و شبیخون بنزینی در آبان سال 98، مهم ترین موارد عملکرد دولت مورد حمایت آقای نوبخت است.

با این حال مشخص نیست وی و دیگر مسئولان دولت گذشته با چه رویی می توانند همچنان در افکار عمومی ظاهر شده و به تمجید از عملکرد خود بپردازند! رییس سازمان برنامه و بودجه دولت روحانی پس از طرح آمار های دروغین از وضعیت بدهی دولت قبلی و فعلی، به تازگی با انتشار متنی در صفحه شاخصی خود در فضای مجازی تلاش کرد عملکرد دولت متبوع خود در زمینه رشد اقتصادی را افتخارآمیز جلوه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آن کارنامه اقتصادی منفی و این اعتماد به نفس بالا!

آن کارنامه اقتصادی منفی و این اعتماد به نفس بالا!