مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 10:252023-08-26سياسي

جشن عاطفه ها تا 15 مهرماه درزنجان ادامه دارد


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با یادآوری اینکه جشن عاطفه ها از یکم شهریور ماه آغاز شده است، گفت: برگزاری مراسم جشن عاظفه ها تا 15 مهرماه در استان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز مرحله نخست جشن عاطفه ها اظهار داشت: با عنایت به ضرورت حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه به ویژه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس و به منظور توسعه ترویج و تقویت فرهنگ جریان احسان اتفاق و نیکوکاری و بسط و تعمیق مسوولیت های اجتماعی جشن عاطفه ها برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: این نهاد به منظور فراهم ساختن بستر مشارکت آحاد مردم و حمایت اجتماعی از دانش آموزان نیازمند اقدام به برگزاری رویداد ملی و معنوی جشن عاطفه ها و بستر سازی برای تأمین بخشی از هزینه های تحصیلی و ملزومات آموزشی مورد نیاز دانش آموزان تحت حمایت می کند.

وی افزود: بر همین اساس در سال جاری نیز همزمان با سراسر کشور این رویداد نیکوکارانه و خیرخواهانه از تاریخ یکم شهریورماه آغاز شده و تا 15 مهرماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

صالحی افزود: رویداد ملی و معنوی شور عاطفه ها با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان و جمع آوری کمک های مردمی برای تهیه بخشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن عاطفه ها تا 15 مهرماه درزنجان ادامه دارد

جشن عاطفه ها تا 15 مهرماه درزنجان ادامه دارد