مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 15:052023-09-09سياسي

خدمات دولت به زائران اربعین به روایت یک مسئول


عضو کمیته نظارت و ارزیابی ستاد اربعین استان ایلام از ارائه خدمات مطلوب دولت در اربعین امسال در مرز مهران در امر ترافیک جاده ای، صدور و تایید گذرنامه در مرز، - ارائه ارز، اسکان زائران، ارائه خدمات پزشکی و همچنین تسهیل در رفت و برگشت زائران به ویژه در همزمانی رفت و آمد زائران خبر داد.

حجت الاسلام محمدعلی نجفی – عضو کمیته نظارت و ارزیابی ستاد اربعین استان ایلام- در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت خدمات دهی دولت در برپایی هرچه بهتر اربعین حسینی اظهار کرد: باتوجه به اینکه بنده در مرز مهران مستقر بودم می توان گفت اولین خدمت خوب دولت در اربعین امسال تغییر جاده ایلام به مهران از دو باند به چهار باند بود که باعث شد برخلاف سال های گذشته هیچ ترافیکی در این مسیر برای زائران به وجود نیاید، در واقع زائران به راحتی به مرز مهران رسیدند و هیچ معطلی را تجربه نکردند.

این در حالی است که در سال های گذشته وقتی تعداد زائران به 120هزار نفر در مسیر می رسید شاهد ترافیک سنگین و توقف های طولانی مدت می شدیم.

وی ادامه داد: یکی از ابتکارات استانداری ایلام در سال گذشته برپایی پایانه برکت بود که براساس آن زائران می توانستند به راحتی از همان ابتدای مرز با ماشین های مستقر در پایانه به سمت استان های خود حرکت کنند، متاسفانه سال گذشته این پایانه نظم مناسبی را ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دولت به زائران اربعین به روایت یک مسئول

خدمات دولت به زائران اربعین به روایت یک مسئول