مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 13:152023-09-13سياسي

اعزام 120 داوطلب هلال احمر خراسان جنوبی برای خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع)


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در راستای اجرای طرح قدم به قدم در مسیر بهشت، 120 عضو جوان داوطلب هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ هنوز عرق خدمت به زائران اربعین  بر جبین دارند اما برای خلق حماسه ای دیگر از جنس همدلی و بشر دوستی عازم مشهد می شوند.

کوله شان را از چند روز قبل بسته اند اما امروز با چشمانی سراسر از شوق و دلی لبریز از حس نوع دوستی و مهربانی راهی سفر می شوند.

  رفتند و می روند تا باری دیگر با ارائه خدماتی امدادی، درمانی و بهداشتی به زائران ائمه اطهار بر پرونده عملکردشان ضمیمه ای درخشان پیوست دهند.

رفتند تا هلال مهربانی ها بر مسیر انسانیت و بشر دوستی روشن بماند و رسم ائمه اطهار در دستگیری از نیازمندان و کمک به هم نوعان باری دیگر مرور شود.

این حکایت نیروهای داوطلب هلال احمر خراسان جنوبی است که هیچ صحنه ای از خدمت رسانی ها را خالی نگذاشته و برای کمک به مردم به ویژه زائران ائمه اطهار و امامان معصوم سر از پا نمی شناسند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در این خصوص بیان کرد: 120 نفر از جوانان داوطلب هلال احمر استان برای خدمت به زائران امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 120 داوطلب هلال احمر خراسان جنوبی برای خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع)

اعزام 120 داوطلب هلال احمر خراسان جنوبی برای خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع)