مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 11:212023-09-14پزشكي

وزیر بهداشت: 3 هزار کادر درمانی در مسیر پیاده روی زائران امام رضا(ع) مستقرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بهرام عین اللهی امروز در جریان بازدید از ایستگاه های سلامت و پایگاه های اورژانس 115 مستقر در مسیر پیاده روی زائران پیاده رضوی، اظهار کرد: تعدادی دیگر از نیروهای پزشکی و درمانی نیز در داخل و اطراف حرم مطهر رضوی برای خدمت رسانی به موقع حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه 125 ایستگاه سلامت با بیش از 350 نیروی متخصص در مسیر پیاده روی زائران پیاده امام رضا(ع) فعال شده است، ادامه داد: همچنین 2 بیمارستان صحرایی در طول مسیر و یک کانکس بیمارستانی در محدوده حرم مطهر رضوی و نیز 25 تیم واکنش سریع در این مکان مقدس برای خدمت رسانی لازم به عزاداران رضوی فعال شده است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه 268 آمبولانس متعلق به خراسان رضوی و 60 آمبولانس از دیگر استان ها در مسیر زائران پیاده رضوی مستقر هستند، اظهار داشت: اتوبوس آمبولانس ها ابتکار دولت بوده که قابلیت پذیرش 13 بیمار را دارد و خدماتی همچون احیا، نوار قلب، شوک و بستری بیمار را ارائه می دهند و در مجموع 15 دستگاه اتوبوس آمبولانس در مسیر پیاده روی زائران پیاده رضوی مستقر شده است.

عین اللهی افزود: ابتکار خوب دیگر استفاده از موتورلانس در جاده ها بوده که سرعت خدمات رسانی را افزایش داده و در کنار آن امدادرسانی فوری به بیماران نیازمند خدمات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: 3 هزار کادر درمانی در مسیر پیاده روی زائران امام رضا(ع) مستقرند

وزیر بهداشت: 3 هزار کادر درمانی در مسیر پیاده روی زائران امام رضا(ع) مستقرند