مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 10:202023-08-23اجتماعي

احداث 7000 مترمربع سایبان در مرز خسروی


فرماندار قصرشیرین با اشاره به فراهم بودن امکانات در مرز خسروی برای تردد زائران از استقرار 20 دستگاه اتوبوس در مرز منذریه عراق برای جابجایی زوار خبر داد.

- محمد نجفی با اشاره به فراهم بودن زیرساخت ها در مرز خسروی برای پذیرش زائران اربعین حسینی در استان کرمانشاه و شهرستان قصرشیرین، اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته زیرساخت های مرز خسروی نسبت به سال گذشته بسیار بهتر شده و البته این مرز نزدیکترین نقطه به کاظمین و کربلا است.

وی افزود: 250 چشمه سرویس بهداشتی و هفت هزار متر مربع سایبان از نقطه ورودی به پایانه مرز خسروی تا نقطه صفر مرزی به اضافه سیستم مه پاش احداث شده است.

فرماندار قصرشیرین تصریح کرد: برای تسهیل و تردد زوار در مرز خسروی همچنین 58 گیت در خاک کشورمان و 88 گیت در مرز منذریه عراق آماده شده است.

نجفی خاطر نشان کرد: همچنین جاده برکت به طول سه کیلومتر توسط قرارگاه نجف سپاه برای جداسازی مسیر تردد کامیون های ترانزیت از مسیر تردد زوار احداث شده که در مراحل پایانی قرار دارد و زیربار ترافیک می رود.

وی ادامه داد: حدود 120 هکتار زمین برای پارکینگ در قصرشیرین و مرز خسروی با ظرفیت 80 هزار دستگاه خودرو آماده سازی شده و این پارکینگ ها به سیستم های حفاظتی مجهز شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 7000 مترمربع سایبان در مرز خسروی

احداث 7000 مترمربع سایبان در مرز خسروی