مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-19سياسي

پاسخ دانشگاه تهران به برگزاری جلسه دفاع از پایان نامه ای با لباس تروریست های پژاک


طی روزهای اخیر فیلمی کوتاه از جلسه دفاع از پایان نامه ای در دانشگاه تهران منتشر شد که در آن دانشجو با لباس تروریست های پژاک حضور دارد، معاون آموزشی دانشگاه تهران تاکید کرد که وی دانشجوی اخراجی این دانشگاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، طی روزهای اخیر ویدئویی از جلسه دفاع دانشجویی با نام  لیلا – حسین زاده که به عنوان دانشجوی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران معرفی می شد، در فضای مجازی منتشر شد، در این ویدئوی کوتاه که در یک کادر بسته گرفته شده، نوع پوشش و همچنین تمجید وی از برخی مؤسسان گروهک ها و فرقه های تجزیه طلب منقرض شده، مشاهده می شد.

محمود کمره ای معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در واکنش به برگزاری این جلسه دفاع تاکید کرد که حسین زاده که روز گذشته ویدئویی موهن و ضد ایرانی از سخنان او تحت عنوان سخنرانی در جلسه دفاع از پایان نامه منتشر شده است، اصلا دانشجوی دانشگاه تهران نیست و پیش از این از تحصیل محروم شده است.

وی با بیان اینکه فرد نامبرده پیش از این بر اساس رأی کمیسیون موارد خاص دانشگاه تهران از تحصیل محروم شده است، گفت: بر اساس رأی کمیسیون موارد خاص دانشگاه تهران در 14 شهریور ماه 1402، این فرد محروم از تحصیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ دانشگاه تهران به برگزاری جلسه دفاع از پایان نامه ای با لباس تروریست های پژاک

پاسخ دانشگاه تهران به برگزاری جلسه دفاع از پایان نامه ای با لباس تروریست های پژاک