مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 20:252023-09-06اجتماعي

تامین بخشی از آب مصرفی زائران اربعین با تانکرهای آبرسانی چهارمحال و بختیاری


مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: روزانه بخشی از آب شرب مورد نیاز موکب های اربعین حسینی مستقر در مرزهای کشور از سوی این شرکت تامین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، فرشاد متقی شامگاه چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: این شرکت با اعزام تانکرهای سیار به مرزهای چندگانه کشور، روزانه در تامین آب شرب مورد نیاز زائران همکاری می کند.

وی ادامه داد: با تمهیدات لازم و در نظر گرفتن موارد بهداشتی توسط واحد سیار آبرسانی شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری آب مورد نیاز تامین می شود که این آب جهت آشپزخانه، شرب و سایر موارد استفاده قرار می گیرد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: از تمام ظرفیت ها برای ارائه خدمات در ایام پایانی ماه صفر استفاده شده و آبرسانی به دیگر موکب های متفرقه سطح استان نیز در این ایام انجام می شود.

متقی افزود: به منظور آبرسانی به زائران حسینی و جاماندگان اربعین علاوه بر آبرسانی سیار روزانه در مسیر تپه نورالشهدای شهرکرد آبرسانی با چندین دستگاه تانکر آبرسانی، توزیع آب معدنی و راه اندازی دستگاه آب بسته بندی نیز انجام شده است.

پایان پیام/ 68042


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین بخشی از آب مصرفی زائران اربعین با تانکرهای آبرسانی چهارمحال و بختیاری

تامین بخشی از آب مصرفی زائران اربعین با تانکرهای آبرسانی چهارمحال و بختیاری