مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 16:352023-08-24سياسي

اعلام آمادگی سپاه خراسان جنوبی برای کمک رسانی به حوزه درمانی


فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: سپاه استان در خدمت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و مراکز متعدد در خراسان جنوبی است و اعلام آمادگی می کند هر جایی که می تواند کمک حال مجموعه دانشگاه و سلامت در استان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در دیدار با  رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و جمعی از معاونان دانشگاه با اشاره به پیشرفت های قابل توجهی که در زمینه تهیه تجهیزات و امکانات پزشکی در استان صورت گرفته است، اظهار داشت: تا 2 سال گذشته در خراسان جنوبی دو دستگاه MRI وجود داشت و امسال 5 دستگاه داریم و تعدادی دستگاه دیالیز وارد استان می شود.

  وی با بیان اینکه در حوزه سلامت پیشرفت های خوبی صورت گرفته است افزود: ارتقا بسیاری از مراکز پزشکی را شاهد هستیم و در تهیه امکانات از تامین اعتبار و هماهنگی سهمیه ای لازمه اش پیگیری جدی و تلاش های زیادی است که در دانشگاه علوم پزشکی استان این حرکت و تلاش و پویایی را شاهد هستیم.

  فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: فضای داخلی را نگذاریم تحت تاثیر عوامل بیرونی قرار بگیرد و شیرینی این خدمات در بیرون تلخ نمود پیدا کند، شیرینی این خدمات مخصوص شما  نیست بلکه از مردم است و در جامعه امید ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی سپاه خراسان جنوبی برای کمک رسانی به حوزه درمانی

اعلام آمادگی سپاه خراسان جنوبی برای کمک رسانی به حوزه درمانی