مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-21سياسي

جزییات برنامه های هفته وحدت در ورامین اعلام شد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: باید جشن های اسلامی در مناسبت های دینی در جامعه ملموس گردد که در این زمینه نیازمند تلاش و برنامه ریزی منسجم تر هستیم.

- ایسنا/تهران رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: باید جشن های اسلامی در مناسبت های دینی در جامعه ملموس گردد که در این زمینه نیازمند تلاش و برنامه ریزی منسجم تر هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در جلسه ستاد برگزاری هفته وحدت شهرستان ورامین که ظهر پنجشنبه 30 شهریور ماه در ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان ورامین برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ایام هفته دفاع مقدس گفت: تراکم مناسبت ها و برنامه ها در نیمه دوم سال جاری که منتهی به انتخابات می شود ، قابل توجه است و در این مسیر، ضرورت اهتمام و برنامه ریزی لازم از سوی دستگاه ها مهم است.

وی به مناسبت هفته وحدت اشاره کرد و افزود: مردم ما در مراسم عزای اهل بیت (ع) سنگ تمام گذاشتند و روحیه دینی خود را به نمایش گذاشتند و برگزاری باشکوه برنامه های ماه ربیع الاول نیز جهت ایجاد شور و نشاط در جامعه ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی گفت: همه هستی ما از رسول الله(ص) است و باید در بزرگداشت برنامه های جشن میلاد نبی مکرم اسلام(ص) ، وحدت مسلمین با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برنامه های هفته وحدت در ورامین اعلام شد

جزییات برنامه های هفته وحدت در ورامین اعلام شد