مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 11:052023-08-27اقتصادي

1900 هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن سمنان تامین شد


قرار است طی چهار سال دو هزار و 700 هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در استان تامین شود که تاکنون یک هزار و 900 هکتار از این میزان، - تامین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی صبح یکشنبه در مراسم افتتاح همزمان طرح نهضت ملی مسکن در شهرک فدک شاهرود که در قالب آیین سراسری افتتاح 100 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در کشور برگزار می شود، تاکید داشت: نهضت ملی مسکن یکی از اولویت های دولت سیزدهم است.

وی درباره شرایط نهضت ملی مسکن در سهمیه استان سمنان بیان کرد: در استان 30 هزار واحد مسکونی در شهر جدید ایوانکی و 30 هزار واحد مسکونی نیز در سطح استان در قالب طرح نهضت ملی مسکن طی چهار سال، احداث خواهد شد.

اختصاص زمین برای ساخت مسکن استاندار سمنان با بیان اینکه احداث یک هزار و 300 واحد مسکونی نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تعهد شده که بخش عمده آن اجرایی و به بهره برداری رسیده است، تاکید کرد: امروز اعلام می کنیم برای هر فرد روستایی که قصد مهاجرت و سکونت در روستاها را داشته باشد آمادگی داریم تا تأمین و تخصیص زمین انجام شود.

هاشمی با بیان اینکه دو هزار و 700 هکتار زمین طی {هار سال باید برای نهضت ملی مسکن در استان تأمین گردد که تاکنون 70 درصد از این مهم تأمین شده است، ابراز داشت: یک هزار و 900 هکتار زمین برای این طرح تأمین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1900 هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن سمنان تامین شد

1900 هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن سمنان تامین شد