مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 19:302023-08-27اجتماعي

55 طبقه و 18 نمای ساختمان در منطقه 19 رفع خلاف شد


در بیست و چهارمین عملیات مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه 19، شش ساختمان تخریب و نسبت به رفع خلاف از نمای 18 ساختمان دیگر اقدام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه 19 اظهار کرد: در بیست و چهارمین عملیات مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه 19، امروز یکشنبه 5 شهریور با اخذ دستور مقام قضایی پنج ساختمان فلزی 46 طبقه و یک ساختمان بتنی 9 طبقه در خیابان فاطمه الزهراء ناحیه 3 تخریب و نمای کامل 18 ساختمان نا ایمن و پر خطر نیز رفع خلاف شد.

وی با اشاره به اینکه اغلب این ساختمان ها در اراضی موقوفه و بدون مجوز احداث شده اند گفت: در این محدوده سوداگران ضمن تضییع حقوق شهر و شهروندان اقدام به احداث بناهای ناایمن، بدون استحکام کافی و عدم رعایت اصول شهرسازی و معماری می کنند که خطرات زیادی را برای جان ساکنین در پی خواهد داشت.

شهردار منطقه 19 ادامه داد: بخش دیگری از این تخلفات به وجود فضاهای بی دفاع شهری و نفوذ ناپذیر در این محدوده مربوط می شود که جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز توسط این منطقه به منظور حفظ حقوق شهروندان با جدیت ادامه دارد.

در همین راستا مأمورین جلوگیری از تخلفات ساختمانی با هدف مقابله با این ساخت و سازها به صورت مستمر در منطقه گشت زنی کرده و از هرگونه تخلف جلوگیری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 طبقه و 18 نمای ساختمان در منطقه 19 رفع خلاف شد

55 طبقه و 18 نمای ساختمان در منطقه 19 رفع خلاف شد