مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 15:252023-08-25سياسي

دولت سیزدهم همت خوبی در بی اثر کردن تحریم ها دارد


امام جمعه دهاقان با تأکید بر بی اثر شدن تحریم ها در دولت سیزدهم گفت: تلاش بسیار خوبی را در مسأله بی اثر کردن تحریم ها دیده ایم، وقتی تحریم های دشمنان بی اثر شود قطعا تهدیدات آن ها هم بی فایده خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، حجت الاسلام اصغر رضوانی امام جمعه دهاقان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر دهاقان ضمن گرامی داشت هفته دولت و یاد خاطره شهدای دولت اظهارداشت: برای شکل گیری و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شهدای زیادی را تقدیم کرده ایم و افراد بسیار زیادی همچون شهیدان رجایی و باهنر جان خود را در راه این نظام اهدا کرده اند.

  وی ادامه داد: خیلی ها در تلاش بوده اند تا به نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی ضربه بزنند و آن را تخریب کنند و برای تحقق اهداف خود از هر ابزاری استفاده کرده اند، ما نباید اجازه دهیم دستاوردهای انقلاب تخریب شد.

  رضوانی تصریح کرد: مسؤولان از رده کشوری تا کوچک ترین رده تقسیمات کشوری اگر در تبیین دستاوردهای مربوط به حوزه خود کوتاهی کنند، مثل آن است که تیشه تخریب به دست گرفته اند، پس از انقلاب فراز و نشیب های زیادی داشته ایم اما همواره نظام و انقلاب در حال پیشرفت بوده است.

  امام جمعه دهاقان با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم عنوان کرد: اتفاق خوبی که در این دولت افتاد و اثرات مثبتی را داشت، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم همت خوبی در بی اثر کردن تحریم ها دارد

دولت سیزدهم همت خوبی در بی اثر کردن تحریم ها دارد